keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

kiuas lämpenee puilla
puut tulitikuilla
tikut karvakourilla
kourat xbox-ohjaimella
ohjain johdon virralla

me pelataan skate 2:ta ja mortal kombatia
gta iv ei toiminut
kaupunkilainen naarmutti sen
tämä on iso talo minä
umpeudun olen hanki minä
kovetun olen kanki minä
päivitän runoblogia
iphoneella mies kyntää peltoja
koneella minä sulan olen jäätä
minä haisen olen näätä katson ikkunasta
säätä syön pottuja karjalanpaistia
punajuurisalaattia täyttä
päätä

illaksi voitte pojat lämmittää pitsaa minä menen toistaiseksi nukkumaan (pakasteessa on jäätelöä)

5 kommenttia:

  1. Tiettyy Risto Oikaris-vaikutetta havaittu!

    VastaaPoista
  2. Ai. No en oo tutustunu! Mut sen voin sanoo että tää ei vältsimättä oo tän blogin vahvin päivitys. Ja ps Venla oot kiva ku kommaat ^^

    VastaaPoista
  3. Sä et vaan tee tossa alussa samanlaista ympyrää kuin R.O.

    "Koivu kuuluu sisäpihalle, piha koivun lehdille, lehdet lehtipuhaltimelle, puhallin kuuluu puutarhurille, puutarhuri kaupungille, kaupunki kuuluu valtiolle, valtio ei kenellekään, ei kukaan ihmisille, ihminen kuuluu ruumiilleen, ruumis kuuluu liikkeelle, liike kuuluu aalloille, aallot aurinkomyrskylle, myrsky novisin vesilasiin, vesilasi pillereille, pillerit sieluparalle, sieluparka terapiaan, terapeutti koiralleen, koira kuuluu eläinkuntaan, kunta kuuluu köyhtyvän, köyhyys kuuluu ahneelle, ahneus kuuluu helvettiin, helvetti kristinuskoon, usko alakerran mummolle, mummo maan multiin, multa kuuluu juurille, juuret sisäpihan koivulle."

    Mä oon ihan vitun kiva.

    VastaaPoista
  4. Aa, chaijaijaijaijai. kiitos tuosta, ja olet olet.

    VastaaPoista
  5. Oho, huomasin vasta nyt kirjottaneeni ton ed. kommentin veikon tunnuksilla. siis minä olen kiva, ei veikko.

    VastaaPoista