maanantai 20. huhtikuuta 2009

3 todellisuutta ranskalaisella merisotamiehellä Rooman torilla

1: Alleanza Nazionale

Tuulee idästä ja pohjoisesta, rajojen takaa. Niissä tuulissa Rooma mätänee. Miten tuo mies, vihollinen voi seistä tuolla kun me istumme täällä kahvilassa, mokoma mulkku, patonginmussuttaja, juutalaisten suojelija, läski romanttinen apina! Olisipa tämä öinen sivukuja ja tuo mies, viiksekäs pölvästi kävelisi vastaan, ha ha. Vaffanculo, arrogh'e merda... 

2: Antti

Italiassa oli kuuma. Siellä oli kallista kaljaa ja se maistui pahalle. Naiset olivat niin kauniita, että seisoi koko ajan. Huonosti käyttäytyvää väkeä ja kaikki jotain muotipellejä. Sotilaiden uniformut oli helvetin tyhmiä. Otin yhdestä valokuvan, tässä. Ihmeellinen tupsulakki, eikö vaan. Ja tässä on sieltä Pietarinkirkolta sitten...

3. Grace

Olin kävellyt koko päivän kaupungilla korkokengissä. En osaa pakata Roomanmatkoille kuin pelkkiä korkokenkiä. Jalkojani särki niin ja minun täytyi istua puun katveeseen lepäämään. Näin kuinka sinä kävelit aukion poikki. Ajattelin että olet komea ja sitten kävelit tänne, puun alle minun luokseni! Ah, sinä tulit ja kannoit minua selässäsi etteivät jalkani väsyisi ja kerroit kotiseudustasi. Sitten veit minut lammelle ja soutelit ja riisuin kenkäni...

1 kommentti:

  1. Pakko kommentoida, että pidän tästä todella :) Syitä en osaa eritellä koska olen niin ulalla tenttikurimuksessa.

    -Juho

    VastaaPoista